04 d'Abril del 2018
Zuckerberg diu que Facebook oferirà controls de privadesa englobats en el marc del Reglament General de Protecció de Dades, abril, 2018. La Vanguardia (en castellà) Enllaç (en castellà)
02 d'Abril del 2018
“Creem molta informació que permet manipular-nos” Article d'opinió de Jordi Aragonés-Vilella, publicat al Diari Ara.cat (abril, 2018). Enllaç
26 de Març del 2018
Què és pitjor, atropellar dues noies o dues dones grans? Els enginyers busquen criteris ètics per programar cotxes autònoms, però no els eximeixen de responsabilitats. Article d'opinió en el que s'esmenta al Prof. Josep Domingo Ferrer, publicat al Diari Ara.cat (març, 2018). Enllaç
19 de Març del 2018
Acusen Facebook de permetre filtrar dades personals a una empresa vinculada a la campanya de Trump, publicat al Diari Ara.cat (març, 2018). Enllaç
22 de Febrer del 2018
El 22 de febrer, el Senat de l'URV va aprovar la creació del Centre CYBERCAT per la recerca en Cyberseguretat de Catalunya. Això és un centre de recerca inter-universitari coordinat pel nostre grup de recerca a l'URV. A mès, inclou tots els grups de recerca catalans agrupats que treballen en la seguretat i la privadesa de dades. Per això, reuneix grups d'URV, UAB, UPC, UPF, UOC i UdL. El centre serà oficialment llançat al maig, quan totes les universitats participants oficialment aprovaran per unir unir-se. Enllaç (Diari de Tarragona)
28 de Gener del 2018
28 de gener - Dia Europeu de la protecció de dades, declarat pel Consell d'Europa i publicat al seu web (gener, 2018). Enllaç (in English)
23 de Gener del 2018
L’estat espanyol i la nació castellana. Article d'opinió del professor Josep Domingo Ferrer, publicat al Diari Ara.cat (gener, 2018). Enllaç
15 de Gener del 2018
"El bitcoin és una moneda especulativa". Entrevista realitzada al professor Josep Domingo Ferrer (gener, 2018). Enllaç (Diari de Tarragona) Enllaç (Ràdio COPE)
04 de Gener del 2018
Tot el que has de saber sobre l'error d'Intel que amenaça el teu ordinador. El fabricant reconeix una vulnerabilitat amb la qual els 'hackers' poden accedir a dades sensibles. Article d'opinió publicat al diari Ara.cat (gener, 2018). Enllaç
19 de Desembre del 2017
Què fan amb les nostres dades? Article d'opinió publicat al diari Ara.cat (desembre, 2017). Enllaç
14 de Desembre del 2017
Els Estats Units decideixen d’acabar amb la neutralitat a internet. Les empreses proveïdores podran establir límits al trànsit a la xarxa (desembre, 2017). Vilaweb (català) El Mundo (castellano)
12 de Desembre del 2017
El TC deixa en suspens l'Agència de Ciberseguretat catalana (desembre, 2017). Enllaç
12 de Desembre del 2017
Troben 1400 milions de contrasenyes robades a la ‘dark web’ (desembre, 2017). La Vanguardia (castellà)
22 de Novembre del 2017
Una Conversa amb Giovanni Buttarelli sobre El Futur de la Protecció de Dades: posant l'etapa per un regulador digital a la UE. Article d'opinió publicat a la revista digital Future of Privacy Forum (novembre, 2017). Enllaç (en anglés)
31 d'Octubre del 2017
Celebració de l'acte del 25è aniversari de les Càtedres UNESCO, celebrat a la seu central de la UNESCO a París, en el que el Professor Josep Domingo Ferrer ha assistit. Enllaç (en castellà)
18 d'Octubre del 2017
El suport numèric a la independència. Els equidistants haurien de deixar de posar en dubte el suport popular a la independència. Article d'opinió del Porfessor Josep Domingo Ferrer. Diari Ara.cat (octubre 2017). Enllaç
16 d'Octubre del 2017
Tecnologia excloent: quan les màquines ens discriminen. Article d'opinió, publicat al Diari Ara, en el qual s'esmenta al professor Josep Domingo Ferrer. (octubre, 2017) Enllaç
16 d'Octubre del 2017
Aconsegueixen saltar-se la seguretat de la majoria de xarxes wifi de tot el món. RAC1 (octubre 2017). Enllaç
10 d'Octubre del 2017
Agents d'intel·ligència israeliana miraven damunt en temps real com hackers del govern rus buscaven ordinadors al voltant del món pels noms de codi de programes d'intel·ligència americana. The New York Times, octubre 2017. Enllaç (en anglès)
08 d'Octubre del 2017
Control espanyol d’internet: traspassant els límits. Article escrit per Josep Domingo Ferrer i publicat al diari digital Ara (octubre, 2017) Enllaç